بازداشت استاد دانشگاه ایرانی در آمریكا بخشی از اقدامات خصمانه واشنگتن علیه تهران است
نوشته شده توسط : xmovies

'حافظ حسین احمد' امروز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ایالات متحدہ آمریكا بر اساس ایدہ ھای شیطانی و برنامه ریزی ھای خصمانه خود علیه ایران و كشورهای اسلامی خواستار استیلا و نفوذ بر منابع و منافع مسلمان است.

سید 'مجتبی عطاردی' عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف كه به اتهام واهی خرید تجهیزات آزمایشگاهی از سوی مقامات آمریكایی بازداشت شده بود، به گفته رییس دانشگاہ صنعتی شریف، با پرداخت قرار وثیقه‌ 460 هزار دلاری از زندان لس‌ آنجلس آزاد شد و اكنون در منزل برادرش به سر می برد.

حافظ حسین احمد در ادامه افزود: ایالات متحدہ آمریكا ھموارہ علیه كشورھای رو به رشد مسلمان توطئه كرده در پی ایجاد ناپایداری دراین كشورهاست و این موضوع را در مورد كشورھایی مانند ایران كه به ھیچ عنوان زورگویی و سیاست ھای واشنگتن را پذیرا نیستند، اعمال می كند.

وی با بیان اینكه 'واشنگتن در تلاش برای تقسیم مناطق مسلمان نشین جھان است'، تصریح كرد: آمریكا پس از فروپاشی اتحادیه جماھیر شوروی، قصد دارد تحت یك نظام جدید جھانی، بر تمام دنیا حكم فرما شود.

این شخصیت مذهبی پاكستان افزود: آمریكا ھم اكنون در حال تلاش برای تضعیف روابط و ھمكاری ھای دوجانبه ایران و پاكستان است كه با تلاش دولتمردان دو كشور و همبستگی موجود میان دو ملت، در اجرای طرح ھای شیطانی خود موفق نخواهد شد.

وی گفت: نظام كمونیستی با فروپاشی شوروی سابق از بین رفت، ھم اكنون نظام سرمایه دارای نیز در آستانه سقوط و فروپاشی قرار گرفته و بدون شك اقتصاد غرب بویژہ امریكا در مرحله ورشكستگی است.

این شخصیت مذھبی در پاكستان معتقد است: امروز جھانیان به دنبال نظام اسلامی برای جایگزین كردن نظام سرمایه داری هستند.

وی با ھشدار درباره سیاست ھای تھاجمی امریكا در قبال كشورھای اسلامی، تاكید كرد: آمریكا ھم اكنون برای پنھان كردن رسوایی ھا و شكست ھای خود از مردم كشورش، به دنبال ادعاھا و اتھامات بی اساس علیه جمھوری اسلامی ایران و دیگر كشورھای اسلامی است.

حافظ حسین احمد گفت: جمھوری اسلامی ایران از حق كامل برای استفادہ از فناوری صلح آمیز ھسته ای برخوردار است و فشارھای آمریكا در این زمینه به ھیچ عنوان توجیه منطقی و قانونی نداشته و غیر قابل قبول است.

عضو سابق مجلس سنای پاكستان همچنین از دولت آمریكا خواست از اقدامات دانشمندان ھسته ای خود كه در حال فروش فرمول ھای اتمی بویژه برای ساخت تجهیزات نظامی در سراسر جھان ھستند، جلوگیری كند.

آساق ** 1095**1479





:: برچسب‌ها: سیاه و سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 601
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: